Fejlesztések

 

 

 

 

 

 

2021 Raktár beruházás

 

 

 A makói ipari parkban 2021ben átadásra került 2x3400 m2 területű, 9 méter vállmagasságú, fűthető, hőszigetelt raktárunk, valamint a hozzájuk tartozó logisztikai tevékenységeket kiszolgáló épület.

 

 

 

 

 

 

2020-as Volvo beruházás

 

20db új beszerzésű Volvo FH 500as vontató érkezett hozzánk. Kiemelten fontosnak tartjuk a flottában lévő járművek életkorának alacsonyan tartását, figyelembe véve a minél újabb és újabb fejlesztéseket. 

 

 

 

  

 

 

 2019-es VOLVO beruházás

 

2019-ben ismét bővítettük flottánkat, ezúttal 10 db VOLVO FH 500-as vontató érkezett a leghatékonyabb, EURO 6-os motorral. 

 

 

 

2019-es DAF beruházás

 

2019-ben érkezett hozzánk 10 db DAF XF vontató. Továbbra is szem előtt tartjuk, hogy a flotta átlagéletkora minél alacsonyabb legyen. 

 

 

 

 

2015-ös beruházás

 

2015-ben tovább fejlesztettük a járműparkunkat, érkezett 5db normál kapcsolású szerelvény, valamint dobozos pótkocsik. 

 

 

 

2014-es beruházás

 

2014-ben ismét érkezett 2db különleges felszereltségű és színű Volvo FH 500 EURO 6os vontató. 

 

 

 

 

2012-es beruházás

2012-ben ismét 20 darab Volvo FH 500 EEV vontató és pótkocsi beszerzését valósítja meg a Dancsi és Társa Kft. 2012 júniuig 10 db vontatót és Krone gyártmányú pótkocsit vettünk át közvetlenül a gyártóktól. A következő 10 szerelvény átvétele folyamatban van. 

Elsődleges szempont számunkra versenyképességünk fenntartása a korszerű technológia követésével. Eszközeinket folyamatosan fejlesztjük. Gépparkunk 2010 óta óriási fejlődésen ment keresztül. A megbízhatóság és a fogyasztás terén hosszú évek tapasztalatai alapján az 500 lóerős Volvók bizonyultak a legjobbnak. Szolgáltatásunkat így ma a 43 új FH 500 EEV típusú VOLVO vontatóval, és 43 új Code XL, KRONE gyártmányú pótkocsikkal bővülve végezzük partnereink legnagyobb megelégedésére.

2012

 

---

 

 

2011-es beruházás

2011-ben 20 darab Volvo FH 500 EEV vontató beszerzése valósult meg, amelyet a több mint tíz éve a cégnél dolgozók kaptak. Az EEV minősítésű motorokhoz nemcsak az egyes országokban elérhető útdíjkedvezmények miatt ragaszkodik Dancsi István, hanem példamutatóan környezettudatos cégpolitikája miatt is. További ékes bizonyítéka ennek a 2010-ben átadott új telephely épületének tetején elhelyezett nagyteljesítményű napkollektorpark, amely többek között a saját gépi kamionmosó vízmelegítésére is rásegít. 

A cég élen járt annak idején is az automatizált sebességváltók alkalmazásában.

˝Kivétel nélkül mindegyik Volvónk i-Shift váltóval rendelkezik. Manapság már akkora elvárásoknak kell megfelelniük a nemzetközi fuvarozásban dolgozó gépkocsivezetőknek, hogy ahol csak lehet, igyekszem megkönnyíteni a munkájukat. - Dancsi István 

2011

---

 

 

Arany Ezüst Bronz

A 2010-ben átvett három új FH 500 EEV vontatónak külön története van. Dancsi István a három leghűségesebb gépkocsivezetőjét ( Ördög Illés, Szénási István, Jusztin Mihály) jutalmazta meg arany-, ezüst-, illetve bronzszínű, igen gazdag felszereltségű járművel.

˝A kezdetektől fogva, vagyis közel 15 éve a cégnél dolgozó három gépkocsivezetőnk kiváló munkájának megbecsüléséül és elismeréséül szántam ezeket a különleges autókat." - Dancsi istván

A nagyteljesítményű motor nyújtotta vezetési élmény mellett többek között adaptív sebességszabályzó automatika, sávelhagyásra figyelmeztető rendszer, motorosan állítható és fűthető-szellőztethető bőrülés, állóhelyzeti légkondicionáló és exkluzív belső kialakítás szolgálja a vezetők biztonságát és kényelmét.

˝A három vontató nagy sikert aratott, gazdáik megbecsülik különleges munkaeszközeiket, kollégáik pedig felnéznek rájuk. Gépkocsivezetőink eddig is fontosnak tartották a kényelmes fülkét és az erős motort, de mostanában már a korszerű műszaki újításoknak is egyre nagyobb figyelmet szentelnek, ezen a téren is egyre igényesebbek, aminek kifejezetten örülök." - Dancsi istván

2010

 

---

 

 

Dancsi és Társa Kft - Volvo  kapcsolata

1998-ra nyúlik vissza vissza a Dancsi és Társa Kft., illetve a Volvo kapcsolata. A korábban előnyben részesített márka járművei ugyanis egyre kevésbé megbízhatóan dolgoztak, ezért Dancsi István, a cég tulajdonosa más megoldás után nézett. Az első ízben beszerzett Volvók megbízhatóságuk és kisebb szervizköltségeik révén már az elvárt gazdaságossággal üzemeltek.

˝A 13 literes, EURO 5-ös motor megjelenésével pedig az üzemanyag-fogyasztás is még tovább javult. A 440 lóerős vontatóink átlagos üzemanyag-fogyasztása teljes terheléssel, ügyes gépkocsivezető esetén 30 liter alatt marad. Nekünk tehát a megbízhatóság és a fogyasztás terén is a 440 lóerős Volvók váltak be a legjobban. De az új, 500 lóerős EEV modellek is csak egy hajszálnyival igényelnek több üzemanyagot, ráadásul ezek még az élettartamuk legelején járnak." - Dancsi István

Százszor tisztábban üzemelnek a mai legkorszerűbb Volvo teherautók a húsz évvel ezelőtti elődeikhez képest. Ugyanis 2009-ben életbe lépett EURO 5 környezetvédelmi norma csupán 0,02 g/kWh részecske és 2 g/kWh nitrogén-oxid kibocsátását engedélyezi, szemben az 1993-ban bevezetett EURO 1 szabvány 0,36 g/kWh részecske- és 8 g/kWh nitrogén-oxidszintjével szemben. A Volvo Trucks azonban 2008 óta már az EURO 5-ösöknél tisztább modelleket is kívál, ezek az EEV jelölést viselik. Az EEV (Fokozottan Környezetkímélő Jármű) egy nem kötelező érvényű norma az Európai Unióban, amelynek célja, hogy különféle előnyök biztosításával, például behajtási- vagy útdíjkedvezményekkel, ösztönözze az üzemeltetőket a lehető legkörnyezetkímélőbb haszonjárművek beszerzésére. Ezért egyre több nemzetközi viszonylatban tevékenykedő magyar fuvarozó választja az ilyen modelleket. Az EEV minősítés ugyanis az EURO 5-höz képest csak feleannyi korom és egyéb szilárd részecske kieregetését jelenti. A Volvo teherautókon ezt úgy érik el, hogy a korszerű, adalékanyagos utókezelést (SCR-rendszer) alkalmazó EURO 5-ös modelleket részecskeszűrővel szerelik fel. Az EEV egyébként már a 2013 végén hatályba lépő EURO 6 normát vetíti előre abban a tekintetben, hogy az új szabvány ugyanekkora részecskekibocsátás mellett tovább negyedeli a nitrogén-oxidszintet. Ennek teljesítéséhez viszont minden bizonnyal már a nagyarányú hűtött kipufogógáz-visszavezetést (EGR) is be kell vetniük a fejlesztőknek.

2010

Partnereink
Ne habozzon felkeresni minket! Kérje árajánlatunkat és vegye fel
a kapcsolatot munkatársunkkal!
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk